Evinde 18 bin uyuşturucu hap çıktı, 'benim değil' dedi

Adana'da evinde 18 bin 368 uyuşturucu hap ile yakalanan kişi "Haplar benim değil, sadece kullanıcıyım" savunması yaptı. Şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Hüseyin K.'nin evinde yüklü miktarda uyuşturucu madde olduğu bilgisine ulaştı. Ekipler bunun üzerine şüphelinin Seyhan ilçesinde bağlı Uçak Mahallesi'ndeki evine baskın yaptı.

Yapılan baskında poşetlerin ve kutuların içerisinde toplamda 18 bin 368 uyuşturucu hap ele geçirildi. Hüseyin K. (40) ise gözaltına alındı.

Hüseyin K.'nin ifadesinde, "Haplar benim değil, sadece uyuşturucu madde kullanıyorum" diyerek kendisini savunduğu öne sürüldü. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu