Evde rahatsızlanan genç kız hayatını kaybetti

Konya'nın Kulu ilçesinde 19 yaşındaki genç kız, evde rahatsızlandıktan sonra kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi. Kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için cenazesi adli tıpa gönderildi.

Alınan bilgiye göre, Güzelyayla Mahallesi'nde ailesiyle birlikte yaşayan S.K., evde aniden rahatsızlandı. Ailesi, durumu acil servise bildirmek için 112 Acil Çağrı Merkezini aradı.

Hastanede Yapılan Müdahalelere Rağmen Kurtarılamadı

Olay yerine gelen ambulansla Kulu Bölge Devlet Hastanesi'ne sevk edilen genç kız, burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. S.K., hastanede yaşamını yitirerek, genç yaşta hayata veda etti.

Cenaze Adli Tıp Kurumuna Gönderildi

Kulu Bölge Devlet Hastanesi morguna kaldırılan S.K.'nın cenazesi, Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından kesin ölüm sebebinin belirlenebilmesi amacıyla Ankara Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu