Eskrimde milli sporculardan 5 madalya

- Türk sporcular, İspanya'da düzenlenen 14 Yaş Altı Circuit Turnuvası'nda 5 madalya kazandı


İSTANBUL (AA) - Eskrimde İspanya'da düzenlenen 14 Yaş Altı Circuit Turnuvası'nda Türkiye'yi temsil eden sporcular, 5 madalya elde etti.

Türkiye Eskrim Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Barselona'da gerçekleştirilen turnuvada mücadele eden milli sporcular, 2 gümüş ve 3 bronz madalya kazandı.

Flöre kategorisinde erkeklerde Tan Sezer, kızlarda da Filiz Ece Erdoğan gümüş madalyanın sahibi oldu. Erkekler epede Yalgın Yeter, kılıçta Tolga Aslan ve flörede Emre Akıalp da bronz madalya aldı.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi