Eskrimde bronz madalya

Genç Erkek Milli Takımı, Dünya Kupası'nda üçüncü oldu

ANKARA (AA) - Genç Erkek Eskrim Milli Takımı, İran'da organize edilen Dünya Kupası'nda üçüncü olarak bronz madalya kazandı.

Türkiye Eskrim Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, başkent Tahran'da 17-18 Eylül tarihlerinde düzenlenen ve 10 takımın mücadele ettiği kupada Türkiye'yi, Yalın Şahin, Muhammed Anasız, Fatih Ant ve Ahmed Acar temsil etti.

Genç milliler, Tunus ile yaptığı üçüncülük karşılaşmasından 45-39 galip ayrılarak kürsüde yer aldı ve bronz madalyanın sahibi oldu.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler