Eskişehirspor kafilesi, Adana'ya gitti

- Siyah-kırmızılı takım, cumartesi günkü Gaziantepspor maçına kadar hazırlıklarını Adana'da sürdürecek


ESKİŞEHİR (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında 7 Mayıs Cumartesi günü deplasmanda Gaziantepspor ile karşılaşacak Eskişehirspor, Adana'ya gitti.

Teknik direktör Samet Aybaba'nın isteği üzerine karşılaşmanın hazırlıklarını Adana'da sürdürecek siyah-kırmızılılar, sabah saatlerinde Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nden kara yolu ile Ankara'ya hareket etti.

Tesislerden kulüp çalışanları tarafından uğurlanan kafile, Ankara'dan uçakla Adana'ya geçerek kamp yapacağı otele yerleşecek.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor