Eskişehir'in kurtuluş yıl dönümü

Başbakan Yıldırım, Eskişehir'in kurtuluş yıl dönümünü kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Eskişehir'in kurtuluş yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Yıldırım, Eskişehir'in düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla, Vali Azmi Çelik'e kutlama mesajı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu