Eskişehir'in kurtuluş yıl dönümü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Eskişehir'in kurtuluş yıl dönümü dolayısıyla, Vali Çelik ile Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen'e birer tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Eskişehir'in kurtuluş yıl dönümü dolayısıyla, Vali Azmi Çelik ile Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i kutladı.

Cumhurbaşkanlığından yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, Eskişehir'in kurtuluş yıl dönümü dolayısıyla Vali Çelik ile Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen'e birer tebrik telgrafı gönderdiği kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu