Eskişehir’e deprem bölgesinden gelen öğrenciler ile dostluk maçı

Türk Telekom Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri ile 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremden etkilenen illerden Eskişehir'e gelen öğrenciler arasında...

Türk Telekom Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri ile 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremden etkilenen illerden Eskişehir'e gelen öğrenciler arasında futbol maçı düzenlendi.

Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum projesi (ÇEDES) çerçevesinde 3 Mayıs'ta Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi spor salonunda düzenlenen futbol maçında, Türk Telekom Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri ile Kahramanmaraş merkezli deprem nedeniyle Eskişehir'e gelen öğrenciler karşılaştı. Şehre gelen depremzede öğrenciler ile dayanışma yapmak için düzenlenen maç ilgiyle karşılandı. Maça katılan tüm öğrenciler tebrik edildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar