Eskişehir'deki uyuşturucudan ölüm

Evinde arkadaşlarıyla "bonzai" kullanan kişinin ölümüyle ilgili çalışma başlatan polis, uyuşturucu madde ticareti yaptıkları belirlenen 5 zanlıyı yakaladı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de evinde arkadaşlarıyla "bonzai" olarak adlandırılan sentetik uyuşturucu madde kullanan kişinin ölümüyle ilgili çalışma başlatan polis, 5 şüpheliyi gözaltına aldı.

İl Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şubesi Narko Tim ekipleri, 3 gün önce Eskibağlar Mahallesi Genel Sokak’ta evinde uyuşturucu kullandıktan sonra yaşamını yitiren Haluk Can M’nin (32) ölümüyle ilgili çalışma başlattı.

Ekiplerin kent merkezinde düzenlediği eş zamanlı operasyonda, Haluk Can M'ye, ticaretini yaptıkları uyuşturucuyu temin ettikleri belirlenen 5 şüpheli yakalandı.

Gözaltına alınan zanlılar, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL