Eskişehir'deki kumar operasyonu

Kumar baskını sırasında binanın havalandırma boşluğuna ruhsatsız tabancalarını attıkları öne sürülen 2 kişi gözaltına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, kumar oynatıldığı öne sürülen derneğin havalandırma boşluğunda 3 tabanca bulundu.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Ahlak Büro Amirliği ekiplerinin dün Hoşnudiye Mahallesi'ndeki dernek binasına düzenlediği kumar baskının ardından binada yapılan arama ve kontrollerde, havalandırma boşluğunda 3 tabanca ele geçirildi.

Silahların sahipleri O.A. ile A.Ü, gözaltına alındı.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL