Eskişehir'de zehirlenme

Seyir halindeyken otomobilin yanması sonucu çıkan dumandan 2 kişi zehirlendi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de seyir halindeyken otomobilin benzin hortumunun delinmesinin ardından yanan otomobilden çıkan dumandan 2 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, Tepebaşı ilçesi Nemli Mahallesi'nde M.N.K yönetimindeki aracın benzin hortumu bilinmeyen bir nedenle delindi.

Seyir halindeki araçta çıkan yangında otomobilde bulunan A.K ve O.K, dumandan etkilenerek zehirlendi.

112 Acil Servis ekiplerince Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılan A.K ve O.K'nin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

Olayla ilgili olarak soruşturma başlatıldığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu