Eskişehir'de zehirlenme

Kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastanede tedavi altına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Emek Mahallesi Umutcan Sokaktaki bir evde yaşayan Ferid Akyol (31), eşi Derya (31), çocukları Mustafa ile Bilal Yiğit Akyol, rahatsızlandı.

Söz konusu Akyol ailesi yakınlarının haber verdiği 112 Acil Servis ekipleri tarafından Eskişehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Tedavi altına alınan ve kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen 5 kişinin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL