Eskişehir'de zehirlenme

Sivrihisar ilçesinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişi hastanede tedavi altına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Karacalar Mahallesinde yaşayan Zekiye Ü. (73) ile Yılmaz Ü. (75), rahatsızlandı. Söz konusu iki kişi yakınlarının haber verdiği 112 Acil Servis ekipleri tarafından Sivrihisar Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Tedavi altına alınan ve kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen iki kişinin hayati tehlikelerinin bulunduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL