Eskişehir'de yangın tatbikatı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü personeli için yangın eğitimi ve tatbikatı düzenlendi.İl Emniyet Müdürlüğü hizmet binasında Büyükşehir...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü personeli için yangın eğitimi ve tatbikatı düzenlendi.

İl Emniyet Müdürlüğü hizmet binasında Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı görevlileri tarafından verilen eğitime, 300 polis katıldı.

Etkinlikte, yangın eğitiminin yanı sıra tatbikat da yapıldı.

Eğitime, İl Emniyet Müdürü Engin Dinç'in yanı sıra müdür yardımcıları, şube müdürleri, emniyet amirleri ile çok sayıda polis memuru katıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu