Eskişehir'de uyuşturucu operasyonu

Jandarma narkotik köpeği Çıtır'ın da katıldığı operasyonda uyuşturucu madde ticareti yaptıkları iddia edilen 2 şüpheli yakalandı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de düzenlenen operasyonda uyuşturucu madde ticareti yaptıkları öne sürülen 2 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Eskişehir-Bursa karayolunda takibe alınan otomobili durdurdu.

Şüpheliler S.Ç. (34) ile A.B'nin (40) bulunduğu otomobilde yapılan ve narkotik köpeği "Çıtır"ın da katıldığı aramada, 305 gram esrar ele geçirildi.

Şüpheli 2 kişinin gözaltına alındığı, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL