Eskişehir'de uyuşturucu operasyonu

Kentte uyuşturucu madde ticareti yapan ve bu kişilerden uyuşturucu temin edenlerin yakalanmasına yönelik çalışma başlatan polis ekipleri 5 şüpheliyi yakaladı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de uyuşturucu madde kullandıkları iddia edilen 5 zanlı, polisin düzenlediği operasyonda gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şubesi Narkotim ekipleri, kentte uyuşturucu madde ticareti yapan ve bunlardan uyuşturucu temin eden kişilerin yakalanmasına yönelik çalışma başlattı.

Ekipler, Erenköy ile Fevzi Çakmak mahallelerinde yaptığı eş zamanlı operasyonda, uyuşturucu madde kullandıkları öne sürülen Y.Y. (23), M.T. (22), S.G. (25), S.B. (22) ve M.G'yi (19) yakaladı.

Şüphelilerin emniyetteki sorgularının sürdüğü öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL