Eskişehir'de uyuşturucu madde kullanımı iddiası

Uyuşturucu madde kullandıktan sonra rahatsızlanan kişi, hayati tehlike kaydıyla hastanede tedavi altına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de uyuşturucu madde kullandıktan sonra rahatsızlanan kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, 71 Evler Mahallesi Akkuzular Sokak'ta yerde baygın halde yatan bir kişinin olduğunu fark eden vatandaşlar, durumu 112 Acil Servis ve polis ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, uyuşturucu madde kullandığı iddia edilen M.D'yi (27), ilk müdahalenin ardından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine götürdü.

Tedavi altına alınan M.D'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL