Eskişehir'de uyuşturucu madde kullanımı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de uyuşturucu madde kullandıkları iddia edilen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.Alınan bilgiye göre, Yıldıztepe Mahallesi Yaylalı...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de uyuşturucu madde kullandıkları iddia edilen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Yıldıztepe Mahallesi Yaylalı sokakta bir kişinin yerde hareketsiz yattığını gören vatandaşlar durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Bonzai maddesi kullandığı belirlenen S.D. (25), 112 Acil Servis ekipleri tarafından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

Öte yandan, Gökmeydan Mahallesi Borsa Caddesi'nde uyuşturucu madde kullandıktan sonra rahatsızlanan K.Ö (34), Eskişehir Devlet Hastanesine getirildi.

Tedavi altına alınan kişilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL