Eskişehir'de uyuşturucu ile mücadele

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'deki polis kontrollerinde, uyuşturucu madde kullandığı belirlenen 9 şüpheli gözaltına alındı.Alınan bilgiye göre, İl...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'deki polis kontrollerinde, uyuşturucu madde kullandığı belirlenen 9 şüpheli gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Önleyici Hizmetler Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından son bir hafta içerisinde yapılan arama ve kontrollerde kullanmak amacıyla uyuşturucu madde temin ettikleri belirlenen 9 kişi yakalandı.

Gözaltına alınan zanlıların yapılan üst aramasında 14 gram sentetik uyuşturucu madde bonzai, 1 gram esrar ile 4 sentetik uyuşturucu hap ele geçirildi.

Öte yandan ekipler, müdahale ettikleri olaylarda, 1 ruhsatsız tabanca, 1 pompalı tüfek, 4 kuru sıkı tabanca, 9 kesici ve delici alet, 1 çalıntı motor buldu.

Yapılan kontrollerde toplam 2 bin 489 kişinin genel güvenlik sorgulaması yapılırken, bin 119 araç incelendi.

Hakkında arama kararı bulunan 15 kişi ile kayıp 1 kişi bulundu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL