Eskişehir'de trafik uygulaması

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de alkollü araç kullanan sürücülerin tespitine yönelik çalışma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, son bir haftada...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de alkollü araç kullanan sürücülerin tespitine yönelik çalışma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, son bir haftada binin üzerinde araç sürücüsünü denetledi.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme ve Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, kent merkezinin yanı sıra Eskişehir-Ankara, Ankara-Kütahya ve Ankara-Bursa karayollarında alkollü araç kullanan kişiler üzerinde uygulama yaptı.

Ekipler, son bir hafta içerisinde yaklaşık bin aracı kontrol etti. 30 araç trafikten men edildi. Alkollü araç kullandıkları belirlenen araç sürücülerineyse ilgili kanun gereği yasal işlem başlatıldığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE