Eskişehir'de Tesla bariyere saplandı

Eskişehir'de ıslak zeminde kontrolden çıkan Tesla jipin bariyere saplandığı trafik kazasında maddi hasar oluştu.

Olay, dün akşam saatlerinde Eskişehir-Kütahya yolu üzerinde Ömür mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre; 26 UD 110 plakalı Tesla marka cip, sağanak yağış sebebiyle ıslak zeminde seyir halindeyken kontrolden çıktı.

Sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği araç, yolun kenarındaki bariyere saplandı. Çarpışmanın etkisiyle bariyer aracın bir tarafından girdi, diğer tarafından çıktı. İhbar üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Maddi hasarın oluştuğu kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

ESKİŞEHİR Haberleri

Tarlasına Traktörle Dev Ay-Yıldız Çizdi
AK PARTİLİ GENCİ DAĞA KALDIRAN KİŞİYE BELEDİYEDE GÖREV
Eskişehir'de 3 adreste evleri tarlaya çevirmişler
CAMİNİN KAPISINI YUMRUKLADI