Eskişehir'de telefon dolandırıcılığı operasyonu

Telefonda kendilerini savcı olarak tanıtıp, dolandırıcılık yaptıkları iddia edilen 2 şüpheli yakalandı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de telefonda kendilerini savcı olarak tanıtıp, dolandırıcılık yaptıkları iddia edilen 2 şüpheli gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesince, telefon dolandırıcılığı şikayetlerinin artması üzerine özel ekip oluşturuldu.

Ekipler, telefonda kendilerini savcı olarak tanıtıp, "Kimlik bilgileriniz terör örgütünün eline geçmiş, bankadaki paranızı sahte belgelerle çekecekler, şahısları takip ediyoruz." diyerek, M.A. (61) ile S.U'yu (61) ziynet eşyalarını alarak dolandırdıkları sırada H.D. (24) ve S.İ'yi (35) suçüstü yakaladı.

Şüpheliler, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?