Eskişehir'de telefon dolandırıcılığı

Kendilerini telefonda polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler, bir kişinin 50 bin lirasını dolandırdı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de bir kişi, kendilerini telefonda polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler tarafından dolandırıldı.

Alınan bilgiye göre, İstiklal Mahallesi Selim Sokak'taki bir evde yaşayan A.C'yi (50) arayan bir kişi, kendisini savcı olarak tanıttı.

A.C'nin kimliklerinin hırsızlık ve terör olaylarında kullanıldığını, parasının ve bileziklerinin üzerinden parmak izi alınacağını söyleyen şüpheli, şahıstan parayı ve bilezikleri eve gelecek polise vermesini istedi.

Bunun üzerine A.C, 50 bin lira değerindeki ziynet eşyasını, kendisini polis olarak tanıtan şüpheliye verdi.

Daha sonra dolandırıldığını anlayan A.C. polise başvurdu.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE