Eskişehir'de tarımsal değerlendirme toplantısı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü öncülüğünde tarımsal değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Tepebaşı...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü öncülüğünde tarımsal değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Tepebaşı Ziraat Odası'ndan yapılan açıklamaya göre, toplantı Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Mehmet Salih Söğüt başkanlığında gerçekleşti.

Toplantıda konuşan Tepebaşı Ziraat Odası Başkanı Süleyman Buluşan, Tarımsal Yayım ve Danışmanlık Desteği ödemesinde yaşadıkları sıkıntıları dile getirdi.

Buluşan, ödemelerin Tarımsal Yayım ve Danışmanlık Desteği hizmetinin başında olacak şekilde 3 taksitle yapılmasının odalar ve danışmanlar açısından daha verimli olacağını bildirdi.

Toplantıda danışman kotasıyla ilgili konular da ele alındı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE