Eskişehir'de spor tesisinden hırsızlık

Tesisten 2 ton demir çalan 3 şüpheli, gözaltına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, bir spor tesisinden 2 ton demir çalan 3 şüpheli, gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, Büyükdere Mahallesi Dilberler Sokak'taki bir spor tesisinden demir hırsızlığı yapıldığı ihbarı üzerine harekete geçti.

Araçlarına yükledikleri 2 ton demir ile yakalanan G.K, O.K. ve Z.A. gözaltına alındı.

Şüphelilerden Z.A'nın hırsızlık suçundan arandığı, sürücü G.K'nın ehliyetinin olmadığı, aracın ise trafikten men edildiği belirlendi.

Emniyete getirilen şüphelilerin işlemleri sürüyor.







AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE