Eskişehir'de "plaj sezonu" açıldı

Kent Park'taki plaj, yaz sezonu boyunca 10.00-18.00 saatlerinde hizmet verecek

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından inşa ettirilen 330 metre uzunluğundaki "yapay plaj"da sezon açıldı.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, kent halkı ile şehir dışından gelen turistlerden ilgi gören ve yaz mevsimi boyunca kullanılan plaj, suyun kontrolleri ve genel temizliği tamamlanarak hizmete açıldı.

Gökmeydan Mahallesi'ndeki Kent Park'ta 8 yıl önce yaptırılan plaj, sezonun ilk gününde ilgi gördü.

Vatandaşlar, plajın yanı sıra hafta içi eğitim amaçlı kullanılan olimpik havuzdan hafta sonları da yararlanabilecek.

Plaj, 10.00-18.00 saatlerinde hafta içi 10 lira, hafta sonu 16 yaş altı için 10 lira, 16 yaş üzeri için 15 lira karşılığında hizmet verecek.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL