Eskişehir'de park halindeki araçların lastikleri kesildi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de park halindeki 30'dan fazla aracın lastikleri kimliği belirsiz kişiler tarafından kesildi.Alınan bilgiye göre, merkez Tepebaşı...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de park halindeki 30'dan fazla aracın lastikleri kimliği belirsiz kişiler tarafından kesildi.

Alınan bilgiye göre, merkez Tepebaşı ilçesindeki Yeni Mahalle'de park halinde bulunan birçok aracın lastiklerinin kesildiğini gören vatandaşlar, durumu polise bildirdi. Olay Yeri İnceleme Şubesi ekiplerinin yaptığı incelemede, 30'dan fazla aracın lastiklerinin kesildiği saptandı.

Aracının 4 lastiği kesilen mağdur Şenol Yalız, AA muhabirine, ikamet ettikleri caddede bütün araçların lastiklerine zarar verildiğini söyledi.

Yalız, mahallenin en eskilerinden olduğunu belirterek, "Başımıza ilk defa geliyor. Bu işin öyle alkollü ya da tinerciler tarafından yapıldığını düşünmüyorum. Bu organize bir iş." ifadelerini kullandı.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu