Eskişehir'de otopark inşaatında kalıp çöktü: 3 yaralı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de katlı otopark inşaatında beton dökümü sırasında kalıpların çökmesi sonucu 3 işçi yaralandı.Alınan bilgiye göre,...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de katlı otopark inşaatında beton dökümü sırasında kalıpların çökmesi sonucu 3 işçi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Şarkiye Mahallesi Hacı Hafız Sokağı'nda Büyükşehir Belediyesine ait katlı otopark inşaatında beton dökülürken henüz bilinmeyen bir nedenle kalıplar çöktü.

İnşaatta çalışan işçilerden Abdullah Keleş, Bekir Karakaş ve Abdullah Kaplan yaralandı. Yaralılar, 112 Acil Servis ekiplerince Eskişehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu