Eskişehir'de orman yangını

Mihalıççık ilçesinde çıkan yangında yaklaşık 1 hektarlık karaçam ormanı zarar gördü

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Mihalıççık ilçesinde çıkan orman yangınında 1 hektarlık alan zarar gördü.

Edinilen bilgiye göre, Kalburcu ormanlık alanı Kozlu yolu mevkisinde sabah saatlerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Yangına, Mihalıççık Orman İşletme Müdürlüğüne ait 3 arazöz, Eskişehir Büyükşehir Belediyesine ait 3 iş makinesi ve 2 itfaiye aracıyla müdahale edildi. İlçe Jandarma Komutanlığı askerleri de çalışmalara destek verdi. Yaklaşık 3 saatlik çalışma sonucu yangını kontrol altına alan ekipler, soğutma çalışmalarına başladı.

Mihalıççık Kaymakamı Yavuz Aslan'ın çalışmaları yerinde izlediği yangında 1 hektarlık karaçam ormanının zarar gördüğü bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL