Eskişehir'de orman yangını

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde çıkan yangında karaçam ağaçları zarar gördü.Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Taştepe mevkisinden...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde çıkan yangında karaçam ağaçları zarar gördü.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Taştepe mevkisinden henüz bilinmeyen nedenden yangın çıktı. Durumun fark edilmesi üzerine söz konusu bölgeye kara yolu ulaşımı olmadığı için Bursa Orman Bölge Müdürlüğünden helikopter talep edildi.

Bir helikopter, 5 arazöz, bir tanker ve 55 kişilik ekibin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangının tamamen söndürülmesi için soğutma çalışmaları başlatıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu