Eskişehir'de "Narko" uygulaması

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kentte "Narko" uygulaması yaptı.Uygulama kapsamında Narkotik Suçlarla Mücadele, Asayiş, Trafik,...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kentte "Narko" uygulaması yaptı.

Uygulama kapsamında Narkotik Suçlarla Mücadele, Asayiş, Trafik, Çevik Kuvvet ve Terörle Mücadele Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler, metruk binaların yoğunlukta bulunduğu çok sayıda mahalle ve sokakta eş zamanlı uygulama başlattı.

Daha önceden belirlenen binalarda arama yapan ekipler, şüphe üzerine durdurdukları araçları da kontrol etti.

Şüphelilere, üst araması ve kimlik sorgusunun yapıldığı uygulamada, uyuşturucu madde arama köpeği "Lady" de görev aldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE