Eskişehir'de mantar zehirlenmesi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de topladığı mantarlardan yaptığı yemeği yedikten sonra rahatsızlanan kadın, tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre,...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de topladığı mantarlardan yaptığı yemeği yedikten sonra rahatsızlanan kadın, tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Sivrihisar Kılıç Mahallesi'nde yaşayan Seval E. (31), araziden topladığı mantarlarla yemek yaptı.

Yemeği yedikten bir süre sonra rahatsızlanan Seval E, yakınları tarafından Sivrihisar Devlet Hastanesine götürüldü. Mantardan zehirlendiği anlaşılan Seval E, 112 Acil Servis ekiplerince Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi.

Burada tedavi altına alınan kadının hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL