Eskişehir'de kumar operasyonu

Dernek binasında kumar oynadıkları belirlenen 57 kişiye 219'ar lira ceza verildi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, dernek binasında kumar oynadıkları tespit edilen 57 kişiye 219'ar lira ceza kesildi.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, Hoşnudiye Mahallesi Nayman Sokağı'ndaki bir dernek binasında kumar oynatıldığı bilgisine ulaştı.

Operasyonda, kumar oynadıkları belirlenen 57 kişi ile dernek sorumluları S.D. ve N.D. gözaltına alındı. Kumar oynayan 57 kişiye, kanun gereği 219'ar lira ceza verildi.

Dernek sorumlusu ve çalışanları hakkında ise "kumar oynamak için yer ve imkan sağlamak" suçundan adli işlem başlatıldı.

Kumar ekipmanları ile tombala makinesine el konuldu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL