Eskişehir'de kumar operasyonu

"Kumar oynatmak'' suçundan iki kez mühürlenen dernekte 35 kişi gözaltına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de bir derneğe düzenlenen kumar operasyonunda 35 kişi gözaltına alındı.

Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, Ulu Önder Mahallesi'nde daha önce iki kez ''Kumar oynamak için yer ve imkan sağlamak'' suçundan mühürlenen dernek binasında yeniden kumar oynatıldığı bilgisine ulaştı.

Harekete geçen emniyet güçleri, kumar oynadığı belirlenen 34 kişi ile dernek yöneticisi E.K'yi gözaltına aldı.

Kumar oynayan 34 kişiye ilgili kanun gereği 227'şer lira ceza kesildi, dernek sorumlusu hakkında ise "kumar oynamak için yer ve imkan sağlamak" suçundan adli işlem başlatıldı.

Kumar ekipmanları ile tombala makinesine de el konuldu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL