Eskişehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Eskişehir'de, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından 2 kişi zehirlendi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Osmangazi Mahallesi Çamlıtepe Sokak'ta bir evde yaşayan H.S. (43) ve İ.S. (11), rahatsızlanınca yakınları tarafından Eskişehir Devlet Hastanesi'ne götürüldü.

Burada tedavi altına alınan 2 kişinin, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.

Söz konusu 2 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL