Eskişehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Kombinin tıkanan bacasından sızan gazdan etkilenen 4 kişi hastanede tedavi altına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de kombinin tıkanan bacasından sızan gazdan zehirlenen 4 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, 75. Yıl Mahallesi Dr. Halil Akkurt Sokak'taki bir apartmanda yaşayan Nadiye (53) ve Esin Cansızoğlu (32) ile Sıla Öztekin (14) ile Aliye Menkü (70), rahatsızlandı.

Yakınlarının haber vermesi üzerine evde bulunanlar, 112 Acil Servis ekiplerince Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi ile Eskişehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Kombinin tıkanan bacasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen 4 kişinin tedavisi sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu