Eskişehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, Çifteler...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Çifteler ilçesi Körhasan Mahallesi'nde bir evde yaşayan U.Y. ve I.Y'den haber alamayan yakınları eve geldi. Söz konusu 2 kişiyi evde baygın vaziyette bulan yakınları durumu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi.

Ambulansla Eskişehir Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alınan 2 kişinin hayati tehlikelerinin bulunduğu bildirildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL