Eskişehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

ESKİŞEHİR (AA) - Sivrihisar ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı...

ESKİŞEHİR (AA) - Sivrihisar ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Buhara Mahallesi'nde yaşayan F.Y. ile eşi S.Y rahatsızlanarak 112 Acil Sağlık ekiplerine haber verdi.

Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen karı koca, ambulansla Eskişehir Devlet Hastanesi kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan F.Y. ile eşi S.Y'nin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler