Eskişehir'de gıda zehirlenmesi şüphesi

OSB'de faaliyet gösteren bir fabrikada çalışan 26 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Organize Sanayi Bölgesinde (OSB) bir fabrikada çalışan 26 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, 28. Cadde'de faaliyet gösteren ısı yalıtım fabrikasında çalışan işçiler öğlen yedikleri et, yoğurt ve pilav yemeğinin ardından rahatsızlandı.

Söz konusu işçilerden bir kısmı kendi imkanları ile diğer kısmı ise fabrikaya ait işçi servisi ile Eskişehir Devlet Hastanesine geldi.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alınan 28 işçi, buradaki müdahalenin ardından taburcu edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL