Eskişehir'de gıda zehirlenmesi

Yedikleri tavuktan zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de yedikleri tavuk yemeğinden zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Sazova Mahallesi Düzgünler Sokak'ta yaşayan İhsan İ. (47), Hacer İ. (61) ve Fethiye U. (84) yemekte tavuk yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

Kendi imkanlarıyla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesine giden 3 kişinin, yedikleri tavuktan zehirlendiği anlaşıldı.

Tedavi altına alınan 3 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL