Eskişehir'de gıda zehirlenmesi

Organize Sanayi Bölgesindeki bir fabrikada işçi olarak çalışan 6 kişi hastanede tedavi altına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de Organize Sanayi Bölgesindeki bir fabrikada işçi olarak çalışan 6 kişi, besin zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Akşam yemeğinde tavuklu patates, bulgur pilavı ve tatlı yiyen 6 işçi rahatsızlandı. İşçiler, yakınlarının yardımı ve kendi imkanlarıyla Eskişehir Devlet Hastanesine geldi.

Tedavi altına alınan ve besin zehirlenmesi teşhisi konan söz konusu işçilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL