Eskişehir'de gıda zehirlenmesi

Piknikte yedikleri yemekten zehirlenen 14 tarım işçisi tedavi altına alındı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, piknikte yedikleri yemekten zehirlenen geçici tarım işçileri hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Musaözü Mahallesi'ne piknik yapmaya giden tarım işçileri M.Y, M.Y, H.K, A.K, A.Y, R.Z, G.Y, M.K, A.Z, Z.K, C.Y, M.D, A.Y. ve S.D, yedikleri yemekten rahatsızlandı.

Vatandaşların haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, aynı aileden 14 kişiyi Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırdı.

Tedavi altına alınan işçilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL