Eskişehir'de FETÖ/PDY davası

Örgütün Devlet Demir Yolları yapılanmasına yönelik soruşturma kapsamında tutuksuz yargılanan 3 sanıktan 2'sine 2 yıl birer ay hapis cezası verildi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında haklarında dava açılan 3 sanıktan 2'si 2 yıl birer ay hapis cezasına çarptırıldı.

Eskişehir 2. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen davanın karar duruşmasında, örgütün Devlet Demir Yolları yapılanmasına yönelik soruşturma kapsamında tutuksuz yargılanan 3 eski personel ile avukatları hazır bulundu.

Son savunmalarını yapan sanıklar, suçlamaları kabul etmeyerek beraatlerini istedi.

Mahkeme heyeti, tutuksuz sanıklar Abdullah Kaya ve Ali Tabak'a 2 yıl birer ay hapis cezası verildi. Diğer tutuksuz sanığın beraatine hükmedildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu