Eskişehir'de FETÖ/PDY davası

Soruşturma kapsamında 23 öğretmen ilk kez hakim karşısına çıktı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında haklarında dava açılan 23 öğretmenin yargılanmasına başlandı.

4. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen ilk duruşmada, "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan yargılanan görevlerinden ihraç edilmiş 23 öğretmen ile avukatları hazır bulundu.

Tutuksuz yargılanan sanıklar, iddianamedeki suçlamaları reddederek beraatlerini talep etti.

Savunmaların ardından mahkeme heyeti, sanıkların mevcut hallerinin devamına karar verip duruşmayı 26 Aralık'a erteledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL