Eskişehir'de dolandırıcılık iddiası

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de kendisini polis ve savcı olarak tanıtan bir şüphelinin bir kişinin 20 bin lirasını aldığı iddia edildi. Alınan bilgiye...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de kendisini polis ve savcı olarak tanıtan bir şüphelinin bir kişinin 20 bin lirasını aldığı iddia edildi.

Alınan bilgiye göre, Emek Mahallesindeki bir evde yaşayan Erol Cebeci'yi (78) arayan bir kişi, kendisini polis olarak tanıtıp, "banka hesabınız ele geçirildi, silah kaçakçılığı yapılacak" dedikten sonra, hesabını kontrol altına alınması için Cebeci'yi bankaya gönderdi.

Bankada ki hesabından 20 bin lira çeken Cebeci, evine gelen şüpheliye parayı teslim etti. Bir süre sonra dolandırıldığını anlayan yaşlı adam polise başvurdu.

Polis, dolandırıcılık olayı ile ilgili soruşturma başlattı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE