Eskişehir'de asayiş uygulaması

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, asayiş uygulaması yapıldı.İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş, Önleyici Hizmetler ve Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, asayiş uygulaması yapıldı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş, Önleyici Hizmetler ve Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Eskişehir-Ankara, Eskişehir-Bursa, Eskişehir-Kütahya karayolu ile İsmet İnönü, Basın Şehitleri ve Sivrihisar Caddeleri ve Porsuk Bulvarı'ndaki eğlence merkezlerinde kimlik kontrolü yaptı.

Kentin giriş ve çıkışlarında uygulama noktaları oluşturan polis, araçlarda arama yaparak sürücülerin kimliklerini kontrol etti.

İl Emniyet Müdürü Engin Dinç'in koordinasyonunda yürütülen uygulamada, 55 araç incelendi.

İncelemede, 2 araç sigorta olmadığı için trafikten men edilirken, 3 sürücüye alkollü araç kullanmak, 2 sürücüye de ehliyetsiz araç kullanmaktan işlem yapıldı, 4 araca vizesi olmadığı, 2 araca sis farı, 1 araca açık egzoz, 1 araca kırmızı ışık ihlalinden toplam 7 bin 438 lira ceza kesildi.

Uygulamada, yoklama kaçagı ve hırsızlık suçundan aranan 2 kişi de yakalandı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU