Eskişehir'de asayiş uygulaması

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü kentte çok sayıda polisin görev aldığı bir asayiş uygulaması yaptı.Alınan bilgiye göre, Asayiş,...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü kentte çok sayıda polisin görev aldığı bir asayiş uygulaması yaptı.

Alınan bilgiye göre, Asayiş, Trafik, Kaçakçılık ve Organize Suçlar ile Terörle Mücadele Şube Müdürlüğünde görevli ekipler, İsmet İnönü, Basın Şehitleri, Sivrihisar Caddeleri ile Porsuk Bulvarı üzerindekieğlence merkezlerinde kimlik kontrolü yaptı.

Denetimlerde, Büyükşehir, Tepebaşı, Odunpazarı Belediye Zabıta ile İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri de hazır bulundu.

Kentin giriş ve çıkışlarında arama noktaları oluşturan polisler, araçlarda arama yaparak sürücülerin kimliklerini kontrol etti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE