Eskişehir'de asayiş uygulaması

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından kentte çok sayıda polisin görev aldığı asayiş uygulaması yapıldı. Alınan bilgiye göre,...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından kentte çok sayıda polisin görev aldığı asayiş uygulaması yapıldı.

Alınan bilgiye göre, Asayiş, Trafik, Kaçakçılık ve Organize Suçlar ile Terörle Mücadele Şube Müdürlüğünde görevli ekipler, kalabalık bölgelerden İsmet İnönü, Basın Şehitleri, Sivrihisar Caddeleri ile Porsuk Bulvarındaki eğlence merkezlerinde kimlik kontrolü yaptı.

Denetimlerde, Büyükşehir, Tepebaşı, Odunpazarı Belediye Zabıta ile İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri de hazır bulundu.

Kentin giriş ve çıkışlarında arama noktaları oluşturan polisler, araçlarda arama yaparak sürücülerin kimliklerini inceledi.

Uygulamada, bin 300 kişiye genel bilgi tarama işlemi yapılırken, 500 araç trafik yönünden incelendi.

Bunun yanı sıra hakkında arama kararı bulunan 3 kişi ile üzerlerinde uyuşturucu madde, uyuşturucu hap ile sustalı bıçaklar bulunan 2 kişi gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE