Eskişehir'de asayiş uygulamaları

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de polisin yaptığı uygulama ve operasyonlarda uyuşturucu madde kullandıkları iddasıyla 2 kişi gözaltına alındı.Alınan...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de polisin yaptığı uygulama ve operasyonlarda uyuşturucu madde kullandıkları iddasıyla 2 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Önleyici Hizmetler Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından müdahale edilen olaylarda, 1 ruhsatsız tabanca, 3 kurusıkı tabanca, 7 fişek, 6 kesici delici alet, çalıntı 2 motosiklet ele geçirildi.

Ekipler, 3 bin 460 kişi ve 786 aracın güvenlik sorgusunu yapılan uygulamalarda, 9 aranan, 5 de kayıp kişi yakalandı.

Ayrıca, 16 araç ve sürücüsüne cezai işlem uygulanırken, çeşitli trafik suçlarından 43 kişi içinde haklarında adli ve idari işlem yapıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL