Eskişehir'de asayiş

Eskişehir'de yapılan denetim ve kontrollerde 2 ruhsatsız tabanca ele geçirildi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de polis ekipleri tarafından yapılan denetim ve kontrollerde ateşli silahlar kanununa muhalefet ettikleri belirlenen 3 şüpheli yakalandı.

Alınan bilgiye göre, Ihlamurkent Mahallesi Kartopu Caddesi'nde denetim yapan polis, durumundan şüphelendiği bir otomobili durdurdu.

Otomobilde yapılan aramada, 2 ruhsatsız tabanca, bu tabancalara ait mermi, döner bıçağı ile el yapımı bıçak ele geçirildi.

Polis, O.D. (23), S.İ. (24) ile H.Ö'yü (22) gözaltına aldı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ